Tisztelt Partnerünk! Sürgős probléma esetén hívja a +36-20-928-9192 számot!
A hiba bejelentésének lehetőségei:
- Szerviz vonalon (8-22 óra között; azon kívül üzenetrögzítő): +3620/928-9192
-
- Telefonon: +361/260-1399
-
- Faxon (munkanapokon 8-16 óra között): +361/260-3909
-
- Levélben vagy személyesen címünkön: 1105 Budapest, Ihász u. 10.
-
- E-mail-ben: szerviz@elcon.hu
A hibaelhárítás folyamata
Bármely formában is érkezik a hibabejelentés, rendszerünkben rögzítésre, illetve szervizes munkatársainkhoz továbbításra kerül. Az érkeztetéstől számított 4 órán belül munkatársaink telefonon felveszik a kapcsolatot a bejelentővel, vagy az Ön által megadott személlyel, a probléma részleteinek, műszaki körülményeinek pontosítása érdekében. Kollegánkkal megbeszélheti a továbblépés lehetőségét, feltételé is.
Fontos! Amennyiben a hiba bejelentője nem azonos a kompetens személlyel, úgy kérjük körültekintően adja meg az illetékes személy nevét és telefonszámát a hibabejelentésben, a "Visszahívandó személy adatai" részben. Személyes bejelentés esetén munkatársunk rákérdez ezekre az adatokra.
Online hibabejelentő
Kérjük, töltse ki a hibabejelentő formot és küldje el nekünk! A * szimbólummal jelölt sorok kitöltése kötelező!
A munka elvállalásának feltételei:
- Vállalkozó a hibabejelentéseket írásban munkanapokon 8-tól 16 óráig, a telefonos hibabejelentéseket a fenti telefonszámon 8-tól 22 óráig fogadja.
-
- A hibabejelentõ jelen feltételek írásban történő elfogadásával rendeli meg a hibajavítást az általunk kiállított Hibafelvételi lap megfelelő kitöltésével és ellenjegyzésével.
-
- Megrendelő gondoskodik kísérő- és a munka igazolására jogosult személyzetről.
-
- Ha a Vállalkozó feladatainak elvégzéséhez belépési engedély szükséges, arról tájékoztatást adni, valamint a belépés biztosítása a Megrendelő feladata.
-
- Megrendelő a munkahely megközelítése érdekében a vevőszolgálat gépkocsija részére a munkavégzés közvetlen környezetéhez történő bejutást és a biztonságos parkolási lehetőséget biztosítja.
-
- Megrendelő szükség esetén a munkavégzés lehetőségét saját munkaidején túl is biztosítja.
-
- Megrendelő az idegen berendezések (kapcsolószekrény, nedvesítő, hűtőgép, stb.) dokumentációját a helyszínen a Vállalkozó rendelkezésére bocsátja.
-
- Vállalkozó a tevékenysége során felhasznált anyagokat árlistája alapján, - illetve beszerzési ár +10% anyagkezelési díjjal - számolja el.
-
- Sürgős hibaelhárítási igény és 24 órán belül történő kiszállás esetén a munka- és kiszállási díjak kétszeresét számítjuk fel!
-
- Megrendelő a javítás ellenértékét 8 napon belül a Vállalkozó bankszámlájára átutalja.
-
- Vevőszolgálati Szerződés esetén a fentiekre a felek szerződés szerinti megállapodása érvényes.