Szolgáltatásaink

Szolgáltatási paletta

  • az épületgépészeti erőátviteli, automatika és felügyeleti rendszer kiviteli és megvalósulási terveinek elkészítése
  • az automatika és épületfelügyeleti rendszer szabályozó és terepi készülékeinek szállítása
  • az épületgépészeti erőátviteli és automatika vezérlő és kapcsolószekrény(ek) legyártása, helyszínre szállítása, felszerelése, elektromos bekötése
  • az épületgépészeti automatika rendszer erőátviteli és gyengeáramú terepi kábelezése, kábeltartó szerkezetek építése, terepi tiltókapcsolók szállítása felszereléssel elektromos bekötéssel
  • a gépészeti rendszer fém elemeinek bekötése az EPH rendszerbe a gépház(ak)on belül, érintésvédelmi mérés jegyzőkönyvezéssel
  • az automatika terepi készülékek felszerelése, elektromos bekötése
  • az erősáramú épületgépészeti berendezések (ventilátorok, szivattyúk) elektromos bekötése, forgásirány próbái
  • a DDC készülékek felprogramozása (felhasználói software)
  • épületfelügyeleti számítógépközpont (IBM kompatibilis PC, 19"-os monitor, tintasugaras nyomtató, hangszórók, billentyűzet, egér, modem) telepítése központi rendszervezérlővel, hangüzenet, vagy SMS riasztási funkcióval
  • épületfelügyeleti szerver programozása, adatbázisok generálása, grafikus képek szerkesztése,   dinamizálása és installálása
  • a felügyeleti rendszer ELCON távfelügyeleti központhoz történő csatlakoztatása a későbbi karbantartási és egyéb feladatok elősegítése érdekében (helyi informatikus közreműködése szükséges)
  • az automatika rendszer üzembe helyezése, beszabályozása
  • rendszerdokumentáció és kezelési utasításkészítése
  • a kezelőszemélyzet oktatása
     

Mennyi a jótállási idő?

Az ELCON ELECTRONIC Kft. az általa forgalmazott termék, illetve szolgáltatás után 12 hónap jótállást vállal. Termékek eladásakor, ha a gyártó önként hosszabb jótállást vállal, mint a kötelezően előírt, akkor a forgalmazás során ezt továbbítjuk a vevő felé. Használt termék, illetve szolgáltatás esetében a jótállás időszaka általában 6 hónap.

Összetett termék előállítás, szolgáltatás -projektek- során vállalkozási szerződésekben rögzítjük a jótállási időt, amely a felek kölcsönös megállapodása alapján a kötelezően előírtakhoz képest hosszabb időszak is lehet, illetve megvalósulási állapothoz is köthető. Ilyen esetekben a termékre és szolgáltatásra egységes jótállási időre állapodnak meg a felek.

A projekt szolgáltatás specialitásának megfelelően a vállalatunk szakszerű üzemeltetéshez és karbantartáshoz is kötheti a jótállás fenntartását, mivel a forgalmazott termékek, valamint rendszerbe illesztett megoldások egyediek és szakértelmet kívánnak. Ennek érdekében a vállalat gondoskodik az üzemeltető megfelelő szintű tájékoztatásáról, oktatásáról.

A rendeltetésszerűen használt termékek és rendszermegoldásokért vállalatunk a jótállás időszaka alatt teljes (termék és a termék által okozott kárért) felelősséggel tartozik.

 

Mikor nem vállalunk felelősséget?

A felelősség alól mentesül, ha

1/ Fővállalkozásban

• a hiba a megrendelő utasításának a következménye,
• a hibát a megrendelő érdekkörébe tartozók okozták,
• a hiba szakszerűtlen, gondatlan üzemeltetés eredménye.

2/ Alvállalkozásban a fentieken felül
• a hibát a végtermék, rendszer szerkezete, illetőleg összetétele okozta,

Feltétlen érdekünk a vevő elégedettség fenntartása, ezért mindent megteszünk vállalkozási feltételeink minél szélesebb körű megismertetésére, valamint a vevői elvárások figyelembevételére.