Szolgáltatásaink
Szolgáltatási paletta
- az épületgépészeti erőátviteli, automatika és felügyeleti rendszer kiviteli és megvalósulási terveinek elkészítése
- az automatika és épületfelügyeleti rendszer szabályozó és terepi készülékeinek szállítása
- az épületgépészeti erőátviteli és automatika vezérlő és kapcsolószekrény(ek) legyártása, helyszínre szállítása, felszerelése, elektromos bekötése
- az épületgépészeti automatika rendszer erőátviteli és gyengeáramú terepi kábelezése, kábeltartó szerkezetek építése, terepi tiltókapcsolók szállítása felszereléssel elektromos bekötéssel
- a gépészeti rendszer fém elemeinek bekötése az EPH rendszerbe a gépház(ak)on belül, érintésvédelmi mérés jegyzőkönyvezéssel
- az automatika terepi készülékek felszerelése, elektromos bekötése
- az erősáramú épületgépészeti berendezések (ventilátorok, szivattyúk) elektromos bekötése, forgásirány próbái
- a DDC készülékek felprogramozása (felhasználói software)
- épületfelügyeleti számítógépközpont (IBM kompatibilis PC, 19"-os monitor, tintasugaras nyomtató, hangszórók, billentyűzet, egér, modem) telepítése központi rendszervezérlővel, hangüzenet, vagy SMS riasztási funkcióval
- épületfelügyeleti szerver programozása, adatbázisok generálása, grafikus képek szerkesztése, dinamizálása és installálása
- a felügyeleti rendszer ELCON távfelügyeleti központhoz történő csatlakoztatása a későbbi karbantartási és egyéb feladatok elősegítése érdekében (helyi informatikus közreműködése szükséges)
- az automatika rendszer üzembe helyezése, beszabályozása
- rendszerdokumentáció és kezelési utasításkészítése
- a kezelőszemélyzet oktatása
Mennyi a jótállási idő?
Az ELCON ELECTRONIC Kft. az általa forgalmazott termék, illetve szolgáltatás után 12 hónap jótállást vállal. Termékek eladásakor, ha a gyártó önként hosszabb jótállást vállal, mint a kötelezően előírt, akkor a forgalmazás során ezt továbbítjuk a vevő felé. Használt termék, illetve szolgáltatás esetében a jótállás időszaka általában 6 hónap.
Összetett termék előállítás, szolgáltatás -projektek- során vállalkozási szerződésekben rögzítjük a jótállási időt, amely a felek kölcsönös megállapodása alapján a kötelezően előírtakhoz képest hosszabb időszak is lehet, illetve megvalósulási állapothoz is köthető. Ilyen esetekben a termékre és szolgáltatásra egységes jótállási időre állapodnak meg a felek.
A projekt szolgáltatás specialitásának megfelelően a vállalatunk szakszerű üzemeltetéshez és karbantartáshoz is kötheti a jótállás fenntartását, mivel a forgalmazott termékek, valamint rendszerbe illesztett megoldások egyediek és szakértelmet kívánnak. Ennek érdekében a vállalat gondoskodik az üzemeltető megfelelő szintű tájékoztatásáról, oktatásáról.
A rendeltetésszerűen használt termékek és rendszermegoldásokért vállalatunk a jótállás időszaka alatt teljes (termék és a termék által okozott kárért) felelősséggel tartozik.
Mikor nem vállalunk felelősséget?
A felelősség alól mentesül, ha
1/ Fővállalkozásban
• a hiba a megrendelő utasításának a következménye,
• a hibát a megrendelő érdekkörébe tartozók okozták,
• a hiba szakszerűtlen, gondatlan üzemeltetés eredménye.
2/ Alvállalkozásban a fentieken felül
• a hibát a végtermék, rendszer szerkezete, illetőleg összetétele okozta,
Feltétlen érdekünk a vevő elégedettség fenntartása, ezért mindent megteszünk vállalkozási feltételeink minél szélesebb körű megismertetésére, valamint a vevői elvárások figyelembevételére.